Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 16, 2005
Image Size
134 KB
Resolution
731×819
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,883
Favourites
149 (who?)
Comments
71
Downloads
343
×
CF MASCOTS by Aiori CF MASCOTS by Aiori
Introducing...

Coffy and Tea XD XD XD

i did it for fun. hehe. on OC and Adobe ps 7

visit: comicfiesta to know more~!! if u are blur....
Add a Comment:
 
:iconneoconvoy:
Neoconvoy Featured By Owner May 10, 2010  Student General Artist
Nice characters, cute !!!
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner May 14, 2010
thanks!!!! :blowkiss:
Reply
:icondreamsashita:
DreamsAshita Featured By Owner Jun 5, 2007
is awesome!
i love it that nekos! *w*:heart:
Reply
:icondreamsashita:
DreamsAshita Featured By Owner Jun 5, 2007
is awesome!
i love it that nekos! *w*:heart:
Reply
:iconshaoranlee:
ShaoranLee Featured By Owner May 14, 2007
Kities!!! i love cats :3 they look so cool you are sooo talented, please draw for me :(
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner May 15, 2007
oo.....

it wouldnt be fair to ppl who pay me if i drew for u T____T

how about u wait for another of my free sketches? It's usually when i hit a round numbered pageview. Like the next is 40000 pageview X3 I'll then post a journal entry looking for ppl to TAKE my free sketches~ so be sure to stalk me when i do~

good luck!!
Reply
:iconshaoranlee:
ShaoranLee Featured By Owner May 16, 2007
:( ooohhh....well ok ill wait until then ^^ i hope i can get it in time ;P
Reply
:iconssbroxas:
SSbRoXaS Featured By Owner May 12, 2007
Ditto... X4!!! HA!!!
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner May 16, 2007
ditto? ha???
Reply
:iconssbroxas:
SSbRoXaS Featured By Owner May 16, 2007
As in I ssay what the people before me said but four times stronger.
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner May 17, 2007
LOL!! thanks!!XD
Reply
:iconssbroxas:
SSbRoXaS Featured By Owner May 17, 2007
Lol..no problem...
Reply
:iconsyania:
SyAnIa Featured By Owner May 7, 2007  Hobbyist General Artist
So cute x)
Reply
:icongauveldt:
gauveldt Featured By Owner Apr 16, 2007
Adorable characters. :D
Reply
:iconraiyoku:
Raiyoku Featured By Owner Apr 12, 2007   Traditional Artist
Neko kawii!
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner Apr 12, 2007
thankyou
Reply
:iconfallenconcreteangel:
fallenconcreteangel Featured By Owner Jun 15, 2006  Hobbyist Traditional Artist
Oh! hahaha! It says right there... Comic Fiesta... wow... I am dense then. :S Sorry. ^^
Reply
:iconfallenconcreteangel:
fallenconcreteangel Featured By Owner Jun 15, 2006  Hobbyist Traditional Artist
AAIIIIIIIIIII!!!!!!!!!! Nekos! lol... SO CUTE! ^^ Like, SO adorable! So beyond adorableness! *huggles* May I ask, what does CF stand for? (Maybe its something obvious, and I'm just so dence that I don't know it... ) lol. Those initials make me think of my niece and nephew in Saskatchewan though... They have Cistic Fibrosis (Dunno exact spelling) XP but its really sad. I don't know quite what it does, but I know its really not good. :S lol... Anyways, I love this pic! So cute! I think I'll go scan your gallery now though! ^^ Peace! (lawl.)
Reply
:iconkeele:
KeeLe Featured By Owner May 11, 2006
Both are cute! Luff
Reply
:icongimini:
gimini Featured By Owner Mar 15, 2006
>_< cute character.
Reply
:iconanimeliz:
animeliz Featured By Owner Jan 3, 2006
ur really good
Reply
:iconscatterbrainfox:
ScatterbrainFox Featured By Owner Sep 30, 2005
once again, it's uber-cute. I especially like the shading here. It looks very neat...and different _ kinda unique.
Reply
:iconathena-chan:
Athena-chan Featured By Owner Aug 25, 2005
Ohhh, they're cute *-*... hehe, you have a wonderful style :3 .
Reply
:iconmissgoldenweek:
MissGoldenWeek Featured By Owner Jul 28, 2005
Aw, so cute. Love the colours.
I've always liked Ta and Coffy, can't wait for CF 2005 *_*
Reply
:iconee-:
EE- Featured By Owner Jul 28, 2005
Nyaaaaah~~ I loooove how you've done this!! The colours are soo beautiful and the characters are sooo lovely! @o@ I looove the way you've done their hair and their faces! @__@ Their outfits are suuu uber cuute, too! >3< Nyuu~~ I really love how you've done this whole thing! @___@ *dies* I luff it! Nyaaah~~
Reply
:iconbadka:
badka Featured By Owner Jun 30, 2005
Sweet XD
Reply
:iconayonakari:
ayonakari Featured By Owner Jun 22, 2005  Professional Filmographer
See you in comic fiesta~:XD:
Reply
:iconflaviuss:
flaviuss Featured By Owner Jun 20, 2005  Hobbyist Digital Artist
KAWAIII!!!! very very cute!!
good job^^!
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner Jun 22, 2005
THANX XDXDXD
Reply
:iconpepper-sh:
Pepper-sh Featured By Owner Jun 20, 2005
there's something wrong with the CF forum.... i went there and it's lyk..... under construction or something....
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner Jun 20, 2005
YEahh!! i went there too and i miss CF TT____TT
Reply
:iconpepper-sh:
Pepper-sh Featured By Owner Jun 20, 2005
TT______________TT"""""""""

LoL anyway.... can you tell me about the CF Funtion thing.... it's lyk they're going to have a forum or funtion or party some sort lyk tat
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner Jun 20, 2005
Got CF outing ka?? @_o

OMG!! no one told me >_<

Ohh mann, i'm blurr too @_O I WANNA GO~!!

Wait, lemme grab some ppl for interrogation
Reply
:iconpepper-sh:
Pepper-sh Featured By Owner Jun 20, 2005
go to [link] d homepage got put leh.... big big one
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner Jun 22, 2005
put wad @_o???

i asked around, but in vain lehh.

when where is the outing @___o
Reply
:iconpepper-sh:
Pepper-sh Featured By Owner Jun 22, 2005
you go [link] check lah.... i think it's in july or something in a school somewhere in erm..... forgot .... derno it's in subang or somewherein ipoh in smj or something i forgot i know the entrance fee is rm12 for couple of days... it's a comvention for comic and stuff... held by the school's something something club..... i think you better ask some other active CF forumers
Reply
:iconnevermindninpo:
NeverMindNinpo Featured By Owner Jun 20, 2005
AWWW SO CUTE!
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner Jun 20, 2005
thanxx!!
Reply
:icontonifasic:
tonifasic Featured By Owner Jun 19, 2005
Sooo cute! :giggle:
....and cos of this pic ah'magonna watch you~ :lol:
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner Jun 20, 2005
thanx XD
Reply
:icongndagnor:
gndagnor Featured By Owner Jun 16, 2005
Cute ^^
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner Jun 20, 2005
thanx ^_^
Reply
:iconyukinoe:
yukinoe Featured By Owner Jun 16, 2005
wow, so cute, especially tea! and his clothe somehow......... look realistic....... and his shoes look like skulls! ^-^ are you entering this in the contest? It's so cute!
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner Jun 22, 2005
i dunnoe if i shud join the contest... since i didnt really design this specially for the contest XP... hahah, maybe yes maybe no. i wonder...
Reply
:iconyukinoe:
yukinoe Featured By Owner Jul 4, 2006
eh, eh, so late reply, sorry u_u;;
so you didn't enter yet? yes, no? How are you?
Reply
:icondyexileart:
dyexileart Featured By Owner Jun 16, 2005  Hobbyist Filmographer
ou......kawaii.....a very nicely done cg u make.....<cantek ar!!>
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner Jun 22, 2005
hahaha, trimas~!!
Reply
:icon-mintyfresh-:
-mintyfresh- Featured By Owner Jun 16, 2005
waahh! this wins! so effing cute... :faint:

i love the way you did the hair like... something that i love a hella lot. +fav cuz yeah..
Reply
:iconaiori:
Aiori Featured By Owner Jun 22, 2005
:hug: Thanx~!!

Hella lot? heheh, thats abit overated heh? *blush*

Thanx again XD
Reply
:iconbickbong:
bickbong Featured By Owner Jun 16, 2005
wow.... so cute... i love them.
Reply
Add a Comment: